سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی مشترک من با طعم شکلات

نظر

قشنگا دوباره سلام

اومدم در مورد چکاپ اونم در این وضع نا بسامان کرونایی بگم براتون

خب چیزی به دو سالگی نی نی جان نمونده و ما تقریبا از اردیبهشت نی نی جان رو دکتر نبردیم و طبق همون روالی که اون موقع گفت دکترش پیش رفتیم

و چون مشکل جدی ای نمی دیدیم حتی برای واکسن هم بردمش نزاشتم چیزی رو چک کنن ( یادتونه که تعریف کردم براتون؟)

خلاصه

گفتیم تا این ور سالیم یه چکاپ ببریم و نگم چقد برام سخت بود تو این اوضاع کرونایی ببرمش

دیروز همسر جان اتفاقی دور کار بود و اول وخت بیدار شدیم و زدیم بیرون با کلی تجهیزات ماسک و ....

گفتم نی نی جان یه دوماهی میشه ماسک میزنه؟

وووووی اینقده دلبر میشه میخوای قورتش بدی اصن

بعد از کلی معطلی بالاخره رفتیم تو مطب خیلی با شخصیت طور نشست تو بغل باباش کنار دکتر 

همون اول بس که گف این چیه اون چیه این کیه اون کیه دکتره گف حرف زدنش که خیلی خوبه غذا چی ؟ گفتم نه زیاد که گف آره معلومه ریزه میزست خخخخ

بعد چن تا سوال کلیدی داشت که اصن این پست رو برا همین نوشتم گفتم به کسایی که نی نی دارن بگم

اینکه اگه کاری رو تو خونه بهش بگی میکنه یا نه 

اینکه رنگا رو میشناسه و اسمشونو میگه یانه

اینکه میتونه بشمره یا نه 

اعضای بدنشو می شناسه و میتونه اسم ببره یانه

اومممم دیگه؟

یادم اومد میگم

قد و وزن و دور سر رو اندازه گرفت گف نسبت به تولدش خوبه

بعد در مورد قطره های آهن و مولتی ازش پرسیدیم که گف تا دو سالگی بخوره و یه چکاپ هم نوشت ( شامل آهن و ویتامین دی 3 و تست های تیرویید و .....آزمایش ادرار) 

و دندوناش و گلوشو دید و گف 4 تا دندونای دیگه اسیابشم کم کم در میان

دلشو و دستاشو گردنشو معاینه کرد و به صدای قلبش گوش داد

همین

سو اگر مشکلی نداره نی نی تون فقط یه آزمایش چکاپ لازم داره که انجام بده و میتونین اصن نی نی تون رو نبرین و فقط دکتر بنویسه براتون انجام که دادین جوابشو ببرین ببینین که باید چه کنید

آها شیر خشکم که گف دیگه از دو سالگی قط کن و شیشه هم همین طور مولتی و آهن هم گف از 2 سال به بعد نمیخاد 

تخم مرغم من طبق روال سابق یه روز در میون میدادم که گف تا 5 تا در هفته میتونی بدی

آزمایشش رو هم که همونجا بردم در کمال آرامش گوش شیطون کر ازش گرفتن و حواسشم پرت کردم اصن نفهمید بنده خدا گفتم میخواد خانوم پرستار بازوتو اندازه بگیره با این بندینکا و بعد با همون سرنگا که خودت ویتامین میخوری ازت آزمایش میگیره و فقط یه کوچواو دردت ممکنه بیاد شایدم نیاد... که اون موقع که پرستار داشت ازش آزمایش میگرف حواسشو به یه خانومی پرت کردم و گفتم دوس داری بهش بابای کنی و سلام بدی که مشغول احوال پرسی و بابای با اون خانومه بودیم که کارش تموم شد الهی دورش بگردم که هیچی هم نگف اصن 

خانومه بش میگف چه پسری به به 

من گفتم آقاست پسرم نباتم میگف چه آقایی خخخخ این خان هم بالاخره گذشت

تازه بچم آزمایش ادرارش به جای کیسه تو همون ظرف نمونه انجام داد که ینی دیگه واقعا خیلی همکاری کرد خخخخ 

امیدوارم همه چیش خوب باشه از این مرحله هم عبور کنیم